Przejdź do głównej zawartości

Chata. Gdzie tragedia zderza się z wiecznością. Warto czytać i to bardzo warto. Publikacja może wywoływać pozytywne zmiany w życiu osobistym.

Od dawna już nie przeczytałem tak dobrej książki. Trafiła do mnie przypadkiem niezapowiedziana i z początku nie pałałem do niej entuzjazmem ale 600000 mln egzemplarzy oraz bestseler NewYork Timesa wystarczyły, by pobudzić moją ciekawość i zachęcić do sprawdzenia co też znalazło w niej tylu ludzi. Dawno już lektura nie pochłonęła mnie tak mocno. Publikację "połknąłem" jednym tchem. Bez znaczenia miało miejsce czy to tramwaj, kanapa w pokoju, łóżko przed snem, a nawet kibelek. Po prostu musiałem dowiedzieć się co dalej. Książka porusza bardzo istotne kwestię i mi osobiście udzieliła odpowiedzi na nurtujące mnie pytania (zgodne z tymi jakie zadawał Mack - bohater powieści), na jakie nigdzie indziej ani od nikogo dowiedzieć się nie mogłem. Lektura przeprowadziła we mnie sporą transformację i to na lepsze. Może zmiana ta wynika z zaspokojenia umysłu, który uzyskał odpowiedzi na nurtujące go od dawna pytania. Tak czy inaczej teraz rozumiem znacznie więcej. Zresztą sam czas w jakim zdarzyło mi się czytać ten tekst jest zdecydowanie zaskakujący z powodu wydarzeń jakie obecnie pojawiły się w moim życiu, co jest tym bardziej intrygujące. Czy akurat niby przypadkowo jest to forma listu jaki znalazł główny bohater (Ci, którzy czytali wiedzą o czym mowa) ? Z powodu tego, co obecnie się wokół mnie dzieje i co mi się przytrafia muszę przyznać, iż naprawdę zaczynam tak myśleć. Czyżby "tata" pomyślał o mnie ... hmmm



Nie mam zamiaru pisać o czym to jest bo tego dowiecie się z milionów recenzji już istniejących w sieci. Mogę jedynie przyłączyć się do polecających tą publikację jako bezsprzecznie konieczną do przeczytania!. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego choćby z samej ciekawości lub obojętnie z jakich powodów. Mogę obiecać, że będzie o czym rozmawiać i co przemyśleć.

W moim przypadku wszystko co zdarzyło się gdy zgłębiałem lekturę tej książki już na zawsze zmieni moje życie, sposób myślenia i wiele więcej, a najważniejsze, że transformacja trwa nadal. Książka była jedynie punktem startu...




Jeżeli panujesz przeczytać jakąś książkę i jeszcze nie masz wybranego tytułu - to jest właśnie Twój kolejny tytuł. Sprawdź nie będziesz żałować.



Recenzje:


  1. Recenzja z kameralna.com.pl
  2. Recenzja z Granice.pl
  3. Recenzja z przystań-literacka.pl

Komentarze

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości