Przejdź do głównej zawartości

Graham Masterton - Rook

Ostatnio zastanawiałem się jaką pozycję książkową wybrać do przeczytania gdy kończyłem poprzednią książkę jaką była "Niebo istnieje naprawdę". Tym razem jednak książka wybrała mnie sama, a to za sprawą konkursu organizowanego na portalu Interia360.pl. Wystarczyło wysłać link do recenzji książki jaki znajdował się w serwisie Interia360 na podany adres email i można było wygrać książkę "Rook" Grahama Mastertona. Tak więc nowa seria czytelnicza rozpoczęta. Książka ta jest pierwszą serią popularnego cyklu "Rook". Podobno popularnego ponieważ pomimo tego, że lubię tego autora to jakoś o tej serii nie słyszałem. Nie pozostaje mi nic innego jak nadrobić braki. Link jaki trzeba było przesłać by zdobyć książkę znajduje się tutaj. Recenzja zapowiada ciekawą ale nie ciężką i nie ociekającą krwią historię o Voodoo. Własne zdanie oraz recenzję zamieszczę po lekturze. 



Cykl obejmuje 8 powieści:

1997 – Rook (Rook)
1997 – Kły i pazury (Tooth and Claw)
1998 – Strach (The Terror)
1999 – Demon zimna (Snowman)
2001 – Syrena (Swimmer)
2004 – Ciemnia (Darkroom)
2010 – Złodziej dusz (Demon's Door)
2012 – Ogród zła (Garden of Evil)

Jeżeli pierwsza będzie ciekawa pewnie "połknę" pozostałe części. 

Recenzje:

Komentarze

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości