Przejdź do głównej zawartości

Kropla motywacji - kilka słynnych motywujących twierdzeń

Czasem gdy nieco humor opada i cały świat staje się przeciwnikiem warto poznać kilka sentencji, które być może skutecznie podbudują Naszą motywację do działania. Dziś natrafiłem na kilka sentencji w jednym z artykułów w prasie i postanowiłem się nimi podzielić by i Ci, którzy zaglądają do tego miejsca w sieci mogli je poznać i poddać swoje umysły motywującym siłą jakie wyrażane są przez sentencje wypowiedziane przez różnych wybitnych ludzi i wielkich osobowości. 





Największym osiągnięciem nie jest uniknąć porażki, tylko się po niej podnieść.
- Vince Lombardii

Nie znam klucza do sukcesu, ale kluczem do klęski jest próba zadowolenia wszystkich.
- Bill Cosby

Pesymista widzi trudność w każdej nadarzającej się okazji, optymista widzi okazję w każdej trudności.
- Winston Churchill

Miarą człowieka nie jest zachowanie w chwilach spokoju, lecz to co czyni, gdy nadchodzi czas próby.
- Martin Luther King Jr

Nie mogłem się doczekać na sukces, więc ruszyłem naprzód bez niego
-Jonathan Winters

W mojej karierze oddałem ponad 9000 niecelnych rzutów. Przegrałem prawie 300 meczów. 26 razy, gdy oddano w moje ręce decydujący rzut, spudłowałem. W swoim życiu doznawałem porażek raz za razem i właśnie dlatego odniosłem sukces.
-Michael Jordan

Sukces wydaje się w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują
-William Feather

Tylko ci, którzy nie boją się wielkich klęsk, mogą odnosić wielkie zwycięstwa.
-Robert F.Kennedy

Z radością witaj poważne, trudne i skomplikowane problemy. To w nich kryją się największe możliwości.
- Ralph Marston 

Człowiek nie jest stworzony do klęsk.
- Ernest Hemingway

Skoncentruj wszystkie myśli na zadaniu, jakie masz przed sobą. Płomienie słońca nie palą póki nie ulegną skupieniu.
-Alexander Graham Bell

Ludzie, którzy stawiają sobie mierne cele życiowe, zazwyczaj osiągają to, co zamierzali: nie dążą do niczego i niczego nie zdobywają.
-Richard M. DeVos

Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
-Sokrates

Zawsze pamiętaj, że jesteś kimś wyjątkowym. Jedyne, co musisz zrobić, to pozwolić innym zobaczyć, że taki jesteś.
- Milton Erickson

Wielu życiowych rozbitków to ludzie, którzy nie zdawali sobie sprawy, jak bliscy są sukcesu, kiedy się poddali.
- Thomas Edison

Jeśli spędzisz zbyt dużo czasu myśląc o czymś , nigdy tego nie dokonasz.
-Bruce Lee

Zła wiadomość jest taka, że czas leci. Dobra, że ty jesteś pilotem.
-Michael Altshuler

Żyjesz tylko raz, ale jeśli robisz to właściwie, jeden raz wystarczy.
- Mae West

Upewnij się, że twój największy wróg nie czai się między twoimi uszami.
- Laird Hamilton

Zmotywowani ? Podrzućcie innym, którzy mogą tego potrzebować. Mam nadzieję, że każdy znalazł coś dla siebie. W komentarzach mile widziane kolejne wartościowe sentencje budujące motywację. 

Komentarze

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości