Przejdź do głównej zawartości

Inbox, nowe podejście do poczty Gmail od Google.

Od wczoraj i Ja mam już Inbox. W mojej ocenie jest z pewnością bardziej przejrzyście w skrzynce i stało się to co planowałem zrobić od dawna w gmail czyli porządek. W przypadku Inbox porządek robi się praktycznie sam. Można się zdziwić gdy już oznaczymy sobie większość wiadomości jako "gotowe" i następnie przejdziemy do standardowego Gmail'a, a tam zobaczymy, że wiadomości zniknęły. Tak naprawdę nie zniknęły tylko zostały ładnie zarchiwizowane. Ciekawą funkcją jest przypominanie. Sprawdziłem i działa doskonale wraz z określeniem miejsca przypomnienia (czego oczekiwałem od Googlowego Keep, ale nie działało zbyt dobrze). Interfejs przypomina mi pewną znaną platformówkę Mario Bros. 


Co ciekawego wnosi nowy klient? Z pewnością porządek, szybkość, nowe podejście, ale i inteligentniejsze wyszukiwanie. Inteligencja opiera się na bardziej dopasowanych podpowiedziach i jak obiecują twórcy jego siła będzie rosłą wraz z częstym używaniem tego klienta. Przydatne jest też grupowanie to automatyczne oraz to jakie możemy sobie sami stworzyć. 



Interfejs na PC 

Szybkość działania w raz z nowym podejściem do poczty robi wrażenie. Można było się zastanawiać co by tu jeszcze po Gmail można w poczcie zmienić i poprawić i jednak dało się. Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy o takim podejściu marzyli niemniej jednak przecież Gmail nie znika więc przynajmniej teraz mamy wybór. A jak prezentuje się Inbox w przeglądarce ?






Gdy już przywitamy się z nową usługą możemy zobaczyć jej interfejs oraz sprawdzić skróty klawiaturowe, które (w moim wypadku) znacznie przyspieszają obsługę poczty. 





Interfejs z Androida.

Klient ma oczywiście swój odpowiednik na systemie Android. Interfejs jest bliźniaczy z tym z przeglądarki i działa równie szybko i wygodnie. 




Komentarze

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości