Przejdź do głównej zawartości

Jak wyłączyć logowanie wzorem w androidzie?

Czy do odblokowania telefonu z systemem android korzystacie z funkcji logowania przy pomocy wzoru ? Mi zdarzyło się sprawdzić jak się będzie tej funkcji używać i sprawdza się ona tak jak powinna czyli zamiast hasła czy pinu musimy narysować wzór na pokazanych kropkach i już. Problem pojawił się w momencie gdy jednak chciałem zrezygnować z tego rozwiązania. Przeszkadzało mi gdy chciałem szybko dostać się do aparatu lub endomondo. Tutaj pojawiła się niespodzianka opcje gdzie odblokowanie ekranu polega po prostu na przesunięciu ekranu lub dezaktywowanie zabezpieczenia w ogóle były niedostępne. 


Można było wybrać logowanie pinem lub hasłem ale nie dezaktywować. Na różnych forach często niektórzy piszą, że trzeba rotować telefon lub robić downgrade do niższej wersji androida itp.  

Wzór można wyłączyć następująco : 

USTAWIENIA >>> ZABEZPIECZENIA>>> WYCZYŚĆ DANE LOGOWANIA

Po powyższym wcześniej niedostępne opcje stają się dostępne i można już wybrać odblokowywanie telefonu przy pomocy przesunięcia palcem lub dezaktywować. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości