Przejdź do głównej zawartości

50000 tulipanów zakwitło w Łódzkim Ogrodzie Botanicznym - dla mnie był to fotograficzny dzień

Łódzki Ogród Botaniczny im. Jakuba Mowszowicza – ogród w Łodzi, powstał w roku 1929 na terenie parku Źródliska. Po zakończeniu II wojny światowej na obszarze przyległym do Parku na Zdrowiu rozpoczęto tworzenie nowego ogrodu botanicznego. Od 1988 patronem ogrodu jest Jakub MowszowiczPowierzchnia ogrodu wynosi 67 ha (w tym 2 ha obejmujące pierwotny ogród botaniczny w Parku Źródliska i znajdującą się tam Palmiarnię) co oznacza, że jest największym ogrodem botanicznym w Polsce.


Kolaż ze zdjęć z Ogrodu Botanicznego w Łodzi



Jak już pisałem w tytule tego posta dla mnie był to dzień fotograficznego szaleństwa gdzie wykonałem ponad 1000 fotografii, a te które uznałem za ciekawe postanowiłem opublikować. 










































































Jeżeli fotografie te przypadły Ci do gustu i chcesz ustawić na swoim komputerze temat (tapety) złożony z tych fotografii w systemach Windows możesz go pobrać z linku poniżej: 


Ciekawa była również przygoda z wężem zaskrońcem jakiego udało się spotkać w ogrodzie




Więcej na temat samego Ogrodu Botanicznego w Łodzi na stronie : 

Komentarze

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości