Przejdź do głównej zawartości

Telewizja N - aktualizacje - uwaga - przestroga

W ten weekend niestety nie uświadczę telewizji z powodu aktualizacji dekodera telewizji N. Aktualizacja nie była na moje życzenie nie miałem również możliwości jej nie przeprowadzania. Zrozumiałe jest że wszelkiego rodzaju poprawki tworzone są po to by ulepszać ale przynajmniej mógł bym wybrać chwilę tego ulepszania np w poniedziałek, a nie ryzykować odłączenie w weekend. Tak czy inaczej efektem aktualizacji był taki oto ekran: 


Rozwiązanie miało być banalnie proste - wymiana dekodera telewizji N i po sprawie. Tak też uczyniłem.  Odnajdując już lokalizacje punktu telewizji N udałem się tam celem wymiany. Nowy dekoder odebrany i podłączony na ekranie niebieski ekran z informacją jakość/siła oraz info ,że pozostało już tylko uaktywnienie sygnału. Ponieważ trwało to już długo, a miałem ochotę zobaczyć film "Wojownik" emitowany właśnie dziś na NPremium lub chociaż by "Mam talent"postanowiłem zadzwonić do biura obsługi. Po 5 razie i odczekaniu 30 minut udało się. Miły Pan konsultant postanowił sprawdzić ze mną nr karty jaki wyświetla dekoder i nr karty pod kodem kreskowym na samej karcie. Okazało się , że są inne. Rozwiązanie problemu może nastąpić w poniedziałek bo tylko w tygodniu pracuje dział techniczny w weekend nikt niestety nie może pomóc. Nie ma również żadnego innego rozwiązania poza czekaniem. W taki o to sposób telewizja N rozwiązuję problemy techniczne i pomaga klientom psując im wcześniej dekodery. Oczywiście dostałem informację, że sprawa zostanie rozwiązana dopiero w poniedziałek, a potem można będzie zgłosić reklamacje i uzgodnić zadość uczynienie. Już jestem ciekawe jakiego rodzaju zadość uczynienie to będzie, bo po tym co zobaczyłem już nie wiem czego można się spodziewać. Jak już się dowiem dam znać - kto wie może będę pisał wpis zatytułowany "Niesamowita niespodzianka ze strony telewizji N" lub też "Wielka porażka telewizji N" - poczekamy zobaczymy.  

Możemy nic nie robić i pozwalać by traktowana nas jakkolwiek - lub walczyć choćby przekazując informacje o nieprawidłowych i bezmyślnych sytuacjach. 

Komentarze

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości