Przejdź do głównej zawartości

Telewizja N - problem rozwiązany

W związku z tematem jaki poruszałem poprzednio (http://margib.blogspot.com/2012/09/telewizja-n-aktualizacje-uwaga.html), który wzbudził moje niezadowolenie mogę już teraz powiedzieć, iż problem został rozwiązany. Rozwiązanie polegało na kolejnej wymianie dekodera, a w związku z tym powtórnej wyprawie do punktu N gdzie tym razem Pani dokładnie sprawdziła czy karta pasuje do danego dekodera oraz już na miejscu postanowiliśmy uruchomić sprzęt tak by po przyniesieniu go do domu po prostu podłączyć i korzystać. 

Przestrogą, a zarazem wskazówką dla wszystkich, którzy będą z takiego czy innego powodu zmuszeni wymienić dekoder jest taka, iż należy bacznie sprawdzać czy na 100% karta jest przypisana do danego dekodera oraz najlepiej pierwsze uruchomienie przeprowadzić już w samym punkcie obsługi telewizji N. 

Wszystko jest dobrze póki jest dobrze.

Osobiście jestem zadowolony z telewizji N akceptuję stosunek jakości do ceny i same pakiety również są zadowalające. Problem pojawia się w tedy gdy mamy kłopoty zdziałaniem sprzętu lub inny powód by skontaktować się z telefonicznym biurem obsługi. Cud jeżeli uda się Nam dodzwonić oczywiście odczekując około 10 min rozmowy z automatem w stylu wciśnij to, wciśnij tamto itd. Jak już się dodzwonimy niestety obsługa oraz wiedza i znajomość tematu konsultantów mają niestety żenująco niski poziom właściwie w moim przypadku konsultant nie mógł pomóc mi w jakikolwiek sposób. Zostałem również poinformowany, iż dział techniczny w weekend nie pracuję i nie może mi w niczym pomóc. Problemy z obsługą klienta mam nie tylko ja wystarczy poczytać : 





Z dokumentu - Regulamin świadczenia usług obowiązujący od dnia 01.04.2011 można dowiedzieć się między innymi że :

Abonentowi przysługuje odszkodowanie za każde kolejne rozpoczęte 24 godziny Awarii, pod warunkiem zgłoszenia przez Abonenta reklamacji w tym zakresie. Wysokość odszkodowania wynosi
odpowiednio:
1) w przypadku, gdy Awaria obejmuje wszystkie usługi, kwotę równą 1/30 Opłat, należnych za ostatni Okres rozliczeniowy;

2) w przypadku, gdy Awaria obejmuje niektóre usługi, z których korzystał Abonent, kwotę równą 1/30 Opłat za dane usługi, obliczonych w oparciu o Dokument Płatniczy za ostatni Okres rozliczeniowy,
w którym Abonent korzystał z danych usług. 

Spróbuję chociaż tyle odzyskać za stracony czas. Powinienem doliczyć jeszcze paliwo i nie wiek obliczyć wartość czasu jaki w weekend mogłem poświęcić na coś innego. Tak czy inaczej obsługa klienta w telewizji N jest w całości do wymiany obecny stan rzeczy jest po prostu nie do przyjęcia


Komentarze

Najczęściej czytane w tym miesiącu

50 popularnych pytań dotyczących systemu Linux zadawanych na rozmowach kwalifikacyjnych. (Pytania & Odpowiedzi)

Jak dodać użytkownika w systemie Windows z poziomu konsoli CMD? (net user, net localgroup)

Generowanie testowych plików o określonej wielkości